Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2008

Crush-Kindgom of kings


Πριν από περίπου 4 χρόνια βρέθηκα έξω από ένα μέταλ club περιμένοντας να ακούσω τους Vice Human ζωντανά όταν έπιασα την συζήτηση με κάτι παλιούς παραδοσιακούς μεταλλάδες που έχουν φάει την ελληνική σκηνή με το κουτάλι .Η πρώτη αναφορά τους ήταν οι Spitfire και χάρηκα τόσο όταν το άκουσα-από τότε τους λάτρευα-και δεύτεροι οι Crush.. Άκουσα μια συζητήσει τους πάνω σε αυτή την μπάντα και πραγματικά έμεινα...Τους έβλεπα τόσο αφοσιωμένους ,τόσο συνεπαρμένους που αναφέρονταν ο ένας στον άλλο με στίχους του συγκροτήματος ....γύρισα σπίτι μετά την συναυλία και έψαχνα μέσω ιντερνετ να μάθω κάτι για αυτούς ..Μόνο στην Εγκυκλοπαίδεια του μέταλ βρήκα κάτι στοιχεία και δυστυχώς καμία κριτική......Έτρεξα άρδην την επόμενη μέρα στο Μοναστηράκι για να βρω κάποιο απομεινάρι από αυτή την τόσο –όπως έλεγαν -σπουδαία μπάντα .Όταν ρώτησα τον καταστηματάρχη για κάποιο cd τον Crush εκείνος γέλασε και μου έδειξε αμέσως ένα τεράστιο και ανάγλυφα ζωγραφισμένο βινίλιο .Εγώ έμεινα άφωνος και κάνοντας σκέψεις περίμενα κάτι το μεγαλειώδες που μπορεί να αποτυπωθεί σε αυτό το εξώφυλλο .Δυστυχώς πικ-απ δεν έχουμε στο σπίτι όποτε κάθε σκέψη αγοράς του μου φάνηκε ανήκουστη ....Έτσι γύρισα σπίτι απογοητευμένος και μπήκα you tube για να περάσει η ώρα μου . Έτσι για πλάκα πληκτρολόγησα Crush για να δω τα πιθανά αποτελέσματα………Unborn.. Για περίπου 4 ώρες έμεινα κολλημένος στην οθόνη του ηλεκτρονικού υπολογιστή ..δεν ξεκόλλησα μέχρι το βράδυ.... άκουσα ένα ύμνο έτσι όπως μόνο οι Crush ξέρουν να γράφουν...Επόμενη κίνηση? Βουρ στο δισκάδικο.....ΤΟ ΒΙΝΙΛΙΟ έγινε δικό μου....δεν είχα όμως που να το ακούσω ......Με την πολύτιμη βοήθεια ενός φίλου μου γίνεται η μετατροπή από βινίλιο σε μρ3 και κατευθείαν στον υπολογιστή μου....Από την ώρα που έφυγε το παιδί μέχρι και το χάραμα είχα κολλήσει με το Ομότιτλο...Ώσπου λίγο πριν πέσω για ύπνο αποφάσισα να δοκιμάσω το κομμάτι Ballad of Sorrow . Ένας λάτρης της μέταλ μπαλάντας δεν πρέπει ποτέ να αφήνει μπαλάντα να περάσει από μπροστά του .Μέχρι αυτή τη στιγμή δεν έχω ξεπεράσει το σοκ .......Πρέπει να είναι ότι καλύτερο έχουν ακούσει τα 18χρονα αυτάκια μου ,για αυτό είμαι σίγουρος.....Κοιτάζω την ημερομηνία πού γράφει ξεθωριασμένα 1993 και μόλις μαθαίνω ότι σε 4 μήνες θα κάνουν ζωντανή εμφάνιση ύστερα από πολλά χρόνια ..τι να πω....είναι που το σύμπαν βοηθάει κάποιες φορές .....Έτσι θα έχω και εγώ την ΤΥΧΗ να ακούσω αυτά τα αθάνατα κομμάτια επί σκηνής .Τα λέμε εκεί!

Δεν υπάρχουν σχόλια: